2 dişi 0 Takipçi | 1 Takip
Kategorilerim

2 değişik hayatın öyküsü

Diğer İçeriklerim (0)
Tüm içeriklerim
Takipçilerim (0)

2012-12-23 22:05:00

BUGUNLERIN MILADI Her şey o gün internetten hangi okulu kazandığımı anlamamla başladı. Kim derdi ki bu kız bilgisayar okur diye. Daha hala 3 senedir tercih kağıdıma hangi ara o okulu yazdığımı hatırlamıyorum. Yanlış anlaşılmasın okula değil bu sitemim. Yıllardır kandırılmışız lisede insanlar çok güzel, çok seksi, çok yakışıklı oluyor diye. Nerde otluk kafa var hepsini bizim sınıfta toplamışlar,sağolsunlar. O dört şıllıktan bahsetmiyorum zaten onların sayısı başta daha fazlaydı ama Allah bizi gördüde mi ayırdı onları bilmiyorum. Lisedeki yakışıklı erkekleri bırak bi tarafa okula girdiğimiz sene okul Anadolu meslek lisesinden KIZ TEKNİK VE MESLEK LİSESİ ne döndü  bu duruma en çok sevinen ailem triplere giren tabiki ben oldum. Anlaşıldığı üzere biz iki tane dişi kuş. Aslında bu tanışma serüveni 11 seneye dayanıyor ama  gel gelelim bizim nasıl geçindiğimiz hususuna. Bundan 3 sene iki kelime etmeyen biz şimdi o iki kelimeyi birbirimizsiz kurmuyoruz, siz düşünün artık. Yani son 3 senedir fazlalıklardan kurtulup buraların tozunu dumanını yuttuk. İşte bizimde Hayatımızın değişen 3 yılı böyle başladı….... Devamı